logo

Kina har vaknat ur sitt te-töcken och upptäckt kaffets fantastiska fördelar. Teplantagerna blir till kaffeodlingar och kaffet exploderar i det stora landet i öst. Zoégas presenterar lägligt också sitt första kaffe där kinesiska bönor utgör basen. Kaffeknappen delar med sig till sina kunder på direkten. Förstås!

Kvalitet, autenticitet och en approach som matchar Kaffeknappens, det är allt som krävs för att få chansen att leverera högklassiga produkter till Kaffeknappens kunder. Senaste tillskottet är det lilla familjebageriet Charlie’s House, som huserar mitt i den skånska myllan i pittoreska Laholm.

 

När det vankas påsk är påskäggen dominerande på Kaffeknappen. Så också i år. Det är stört omöjligt att komma undan alla godsaker som göms i äggen. Få kunder kunde värja sig när Kaffeknappen flaggade för påskens alla godbitar.

Förutom säljblad, i såväl print- som mailform, har alla kampanjer också marknadsförts på hemsidan med så kallade skyltfönsterbilder. Den här snurrade på hemsidan under några veckor i vår.

 

Kampanjer på löpande band




Kund:Kaffeknappen
Uppdrag:Säljblad & webbanners

Beskrivning:

Kaffeknappen är duktiga på att hela tiden uppvakta och erbjuda sina kunder slagkraftiga och spännande kampanjer. I ett jämnt flöde aktiveras kunderna med nyheter, kampanjer och spännande samarbeten. Under årets första kvartal har Hothouse Studios levererat säljblad och tillhörande webbanners för tre aktiviteter; Zoégas Limited Blend No3, Charlie’s House och Påskäggsextra.